خرو آنلاین ( شهرخرو )

استان خراسان رضوی - شهرستان زبرخان - شهرخرو

خرو آنلاین ( شهرخرو )

استان خراسان رضوی - شهرستان زبرخان - شهرخرو

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل های برق شهر خرو

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۵ ب.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت سیم و کابل های برق با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 
سرهنگ" حسین دهقانپور" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر خرو این شهرستان،  پی گیری موضوع به صورت ویژه با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در دستور کار کلانتری 15 شهر خرو قرار گرفت .

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 15 حین گشت زنی در یکی از نقاط شهر خرو به یک نفر با دستکش های عایق  و در حالی که صورت خود را کاملا پوشانده بود مظنون که وی با مشاهده ماموران قصد فرار داشت اما با سرعت عمل پلیس وی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل یک عدد انبر قطع سیم به همراه حدود 33 متر سیم و کابل برق سرقتی نیز کشف شد .
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم سابقه دار در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق حدود 500 متر با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که تحقیقات جهت دستگیری همدست وی ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تاکید کرد: شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و پلیسی شهروندان است/پیام خرو

✅ کانال خرو آنلاین
🆔 @Kharv_Online

مشاهده مطلب در کانال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۱
خرو انلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی